cp


jag har mått så galet bra i tre dagar nu. jag har varit med en av dom
personer jag älskar mest i världen och haft roligt exakt hela tiden.

ändå känns det inte det minsta bra nu när jag är hemma igen,
dels så gungar det och har sig, det känns som jag fortfarande
åker båt, men det är inte det som krafsar runt i magen hela tiden
som nån jävla liten igelkott. (och eh, nej, jag är inte gravid heller)

på mötet i torsdags fick vi iaf veta klasser osv. och det blev inte
alls som planerat. kan ju säga att rektorn/expeditionen/
vem fan som nu sköter det kommer få en del att göra med
klassbyten. skulle jag tro.

kommer väl happyinlägg sen med båtbilder och allt. nu ska jag äta lasange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0