aww alphaville



mördande tråkig träning idag. jag och mand0 vann iallfall för första gången i våra liv! stark insats ;>

och eh, jag har lagt en väska på golvet. den är typ, tom. jag har bestämt att jag
ska ha med mig ett par jeans iaf ;O;O känns som en lagom början iaf1
snart måste jag börja seriöspacka, sen sova sen gå upp tidigt och åka på
värsta mötet. viktigt viktigt säkert ;o

och SEN ska vi åka bil till sthlm (åh, vad jag ska sova med kent som sällskap)
sen ska vi på en båt och härja i två dagar!  riktigt roligt kommer det bli :D

så kommer jag hem på lördag, på måndag är det skola. jobbigt.
fast egentligen, så kan allt lika gärna börja.
just nu lever vi ju iallfall ketschupflaska-livet.
först kommer inget, sen kommer inget, sen kommer inget.
sen kommer allt.
just nu är det väldigt mycket "sen kommer inget".

nu ska jag få lite ordning på allt här, sen så kommer jag
sakna amanda i tre dagar, trots att hon kör care på min
jävla findandsresa!11 enjoy svergie, HEJDå :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0