im lovin it


så fort det blir det minsta lilla höst så är jag och kattis på svedjan och går. den vanliga rundan runt alla hus och backar upp och ner. det liksom bara blir. det var vad vi gjorde hösten - 07 och det är troligtvis vad vi kommer göra - 08 med. bara gå och prata och klaga och faktiskt komma fram till nått. det rensar hjärnan som fan i vilket fall. och idag kom jag fram till att allt handlar om självförtroende. typ. det som man tror att alla andra har men som egentligen är en jävla bristvara här. ingen är nöjd med sig själv, och tror att alla andra bara lyckas bättre. ehm, och min poäng med detta är rätt oklar. jag orkar inte skriva klart.
 
nu somnar jag helt ärligt där jag sitter snart, ett täcke+tre kuddar bara väntar ;*;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0