no one no ooooone


hej iskalla söndag med ont i halsen och
en alldeles för lång inventering.
jag hatar och räkna äckligt godis som inte ens är gott. :<

igår så var det ju iallafall partieieiei i landet utan lagar typ,
vikmanshyttan asså. jag& emelie hade totalt flyt hela kvällen, och
trevligt folk osvov. (detaljer kan ju innebära att man tappar läsare OH NO)
det var iallafall väldans roligt. :D
idag röjde vi undan bevis (hundvakt it is!)
och lämnade tillbaka lite lånade fordon och sådära HEHE.

ja, eh, nu ska jag ställa mig
vid mamma och grina eller nått om hon inte skickar iväg
min skinnjacksbeställning. :<
sen ska jag sova, och hoppas att jag vaknar upp
med mera ont i halsen imorn YY

OVER AND OUTT TYPH








jag jobbar förresten på att få långt hår
igen

;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0