november rain


den absolut värsta känslan i världen måste vara
att ånga sig. liksom, att veta att om man hade gjort nånting
lite, lite annorlunda så skulle man inte vara där man är idag.
och jo, jag vet att man inte kan göra något ogjort
men jag kommer aldrig sluta ångra en hel rad med saker.
det är där nånstans man uppskattar som mest att få
höra att någon annan känner precis lika.
fan vad människan (som uppfann kärleken?)
är ett dumt djur .
din dumma, dumma björn.


hej förresten
idag har jag varit i skolan och kännt irritation över varje gång jag har
behövt resa mig och gå nånstans. inte alls roligt :/
det enda som bröt den typiska tisdagshumörtrenden
var kattis + spanska. alltså, inte spanskan.
men kattis, på spanskan. ah, you get it.
vi ritade fint och lärde oss som vanligt massor! :OO



nu tänkte jag ta mig igenom franska, spanska och hoppas
att mamma kommer hem lagom till när jag ska sätta igång med historian.
att be henne om hjälp med andra världskriget
är ungefär som att ge en hund ett ben, eller
emelie en svart huvtröja, eller amanda nått att skratta åt
det uppskattas, försöker jag tala om !1
kul att man kan stå till tjänst menar jag! ;>

och ikväll ska det ske, jag ska beställa den nedrans skinnjackan,
jag provade isabelles idag så nu är storleken bestämd iallafall
sen imorn så ska solningen bli av, och på torsdag
ska jag och emelie ;*;*;;* leka :}




Kommentarer
Postat av: katt

spanskan <3



haha ångest är ju inget nytt för mig iaf =) Även för saker som jag inte borde gjort annorlunda.

dumma katt, göra mycket dumt och ångra sig sen!

2008-08-26 @ 23:03:02
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0