sweet

jag fick inte något alls som gjort precis som planerat. bara en kort paus för
godishandling på ica med mamma, annars har jag suttit mer eller mindre still här.

jag fick spontant cpryck efter maten och gick ut en sväng och gick, bara för och
försöka träna bort träningsvärken (pinsamt) från matchen igår. ;>
tror inte jag lyckades så jättebra alltså.
belöning blev iallafall godizz and tropiska frukterdricka,
och jag mår helt okej väldigt bra nu. :>

jag är all alone hemma med erik, mamma och pappa drog på kräftskiva
och johan är hos elin väl? skönt och slippa att det kommer
och rycker i dörren hela tiden, med åsikter om allt och gnäll på resten.

kanske en film nu eller nått?
jag ska i varjefall vara ett exemplriskt barn
och borsta tänderna av bara helvete nu efter godis.




                              howcome att alla snygga alltid hamnar i samma band?
                                              paramore iaf för den som inte vet nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0