sp1BBB


skoldag 2 donedone. det var lagom trevligt och jag har redan glömt vad vi hade för lektioner. ;P
typ idrotten verkade iaf som vi kommer blanda med nåra andra klasser
naha, kan bli rowlii.
sen så fick vi en skapligt chill spanskalärare (som även är min mentor ;>)
som presenterade sig och gav oss en bok
sen tyckte han verkligen att vi skulle gå och kolla på när
stefan holm hoppade ut sig och kom 4 (faaail)

efter skolan köpte jag och kattt godis!1
lösgodis till och med. sjukt att man bara måste ha sött&surtgodis såfort
skolan börjar ;o sen stressade jag hem, ringde mad9 och så cyklade
vi upp på staden och inhandlade allt som kan tänkas behövas
för att överleva mitt första år som elev på självaste
martin koch! det blev väl cirka 4635 kollegieblock, två pennor
samt den mest kompicerade miniräknaren som jag
har haft oturen och stöta på i mitt liv. :<
den kommer nog verkligen förenkla matten!!!11 tack bokia <3

sen träning, vi fick utskällning (eller mera uppmaning)
att vi måste göra träningarna seriösare osv
jag kände att jag nog ska ta åt mig en smula.

nu blir det pannkakor och sylt&grädde (<3) sen sova typ. första 8.45-dagen imorn ju ;<

sänder även en tanke till amandie som ska påbörja sitt
sista år i grundskolan imorn! var en snäll 9a :O:O
ni andra med förresten ^


hejss :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0