the best one

jag är allvarligt sjuk eller nåt.
jag är seriöst hungrig jämt. jag åt hur mkt mat som helst för tre timmar sen typ
+ mcdonaldsglass och ändå sitter jag här och drömmer om allt möjligt.
typ lasagne, och potatisbullar och bacon :D
mat räddar liksom alltid situationen, allt kan lösas med nått att tugga på en stund.
det vet jag. och det vet emelie.
vi gör inte mycket mer än äter när vi umgås.
folk (ibland jag själv också tyvärr) som tjatar om att inte äta,
för att gå ner i vikt osv kan ju typ gå och dö.
man mår fan inte bra utan mat.
det håller inte i längden. ;>

imorn ska jag till falun, sen ska jag inte le på två år. hejdå
mitt ugly men ack så oftast glada leende. :<



dashboard confessional är
annars rätt snällt mot öronen :]

Kommentarer
Postat av: katt

äh, du kommer inte att ångra dig efteråt =) du har fina tänder när vi tar studenten, det har inte jag :< ORÄTTTVIIIST

2008-08-07 @ 00:31:11
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0