through the glass

jag är mycket stolt över mig själv! :D
jag tog med mig mor min för en  biltur upp till
brunnsjöberget för vi skulle springa. men där var det
typ orienteringstävling eller nått, hah. vi  kände inte
att vi passade in så bra.

så vi åkte vidare, jag föreslog turbo (:D::D:D)
men mamma tyckte stadsberget. så fick det bli
och vi klarade av 5 km innan vi var ganska så
mycket nära döden båda två!

nu har jag varit hemma en halvtimme eller nått
kanske. duschat och ätit tonfisksallad ;>
jag har blivit helt healthywoman nu för tiden.
återstår att se hur länge det håller ;o

imorn ska jag kanske till emelie, och så ska jag packa!
vad har man med sig på en båt? jag har aldrig varit
på en sån båt i hela mitt liv förut, så jag kommer
väl ha mest med mig som vanligt!!1

idag blir det godnatt tidigt var det planerat,
egentligen därför jag sprang. så jag kan vända tillbaka
dygnet rätt och gå upp tidigt imorn. genialiskt  :>

sophie zelmani - i got yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0