:}


åh, tack amanda vikström för att du bara andas och finns och bara är
jag har fan inte haft så roligt på länge (iaf inte på en vecka ;o)
vi åkte till turbo och var helt rädda att den där idioten som har rymt
från säters skulle komma och ta oss, det var ju mörkt ute! :O

jag har känslan av att vi är trasiga på både ett och två ställen i hjärnan,
det var typ 10 grader ute, men i vattnet skulle vi! det första vi gjorde när vi
kom fram var att köra omkull, för det var så halt i gräset
och jag skrattade så jag kiknade
ungefär samtidigt upptäckte vi en bil på parkeringen och ungefär
one million olika tankar hann flyga genom våra hjärnor om vem/vilka
det kunde vara
jag skrattade ungefär lika mycket till

sen upptäckte vi att det bara var några tjejer som verkade totalt ofarliga
förutom att dom sa att det fanns ormar i vattnet.
det kändes inte speciellt tryggt, så vi plaskade runt som satan litegrann,
sen doppade vi oss och tvättade håret i världens fart innan vi sprang upp
och klädde på oss, och tog moppen fort som fan därifrån!11

det var mycket väldigt kallt på vägen hem, och mina icke strumpbeklädda
fötter var inte direkt på topp när vi kom hem :(

min poäng med allt var iallafall att amanda alltid gör mig glad, utan att anstränga
sig det minsta. det är fan en gåva from above tewp (;

   

    



      

                   randombilder som bara hamnade här utan anledning, nu ska jag sova pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0