humidum


alltså, egentligen vill jag inte ha så mycket.
jag vill ha någon, som pratar, lyssnar och ler.
någon som bryr sig och tycker om
och någon som alltid väntar och vill ens bästa
och som gör en sådära sockersött äckligt glad.

och det som suger med det hela är
att man inte upptäcker vad man har
förän man blir av med det.
perfekt och oförstörbart.
det var vi det
sen blev det vår
jävla vår.


wiowio,, annars är jag typ skoltrött. haha. idag hade vi första franskan bland annat.
känns som det kommer bli jobbigt.
och klockan i spanskasalen måste gå minst dubbelt så sakta som vanliga.
annars hade vi estetisk verksamhet. av vad jag förstod så
kommer vi lära oss konsten att chilla, typ avslappning
och hur man redovisar utan att dö inför klassen osv.

om en stund ska jag åka med pappa till avesta, ska kika på när amanda spelar.
och nyss var emelie här och hämtade/lämnade lite kläder!1
jag fick en väldigt välbehövlig kram där va :D



i love youououououo <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0