IDONTWANNABEINLOVE


alltså, männiksor som bara äter tre gånger om dagen och inget mer, hur GÖR DOM!?

idag har jag ätit frukost, mat två gånger och 2 stycken bananer. inget småätande
det gör ont och tugga och är äckligt och ovant med tandställningshelvetet.
och jag svälter seriöst ihjäl. :< jag är hungrig som fan redan nu, och det är meningen
att jag ska klara mig såhär till frukost imorn?
hah, jag klarar mig inte. jag dör.

annars så har jag överskottsenergi, och vill ut och busa med emelie.
bara hitta på nått liksom
sista helgen innan skolan börjar ska vi iallafall ut och åka båt
det kan bli sjukt kul om jag inte känner oss fel ;D




                        åh. mat. jag lider, seriöst. :<

                        imorn är det match, gissar på
                       ont i tänderna-damp på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0