onsdaaghh

det regnade sönder på alla stackars fotbollsspelare + mig :( damerna spelade på planen brevid amandas så jag sprang imellan planerna och korvkiosken. damerna vann och småflickorna förlorade. bara för amanda satt på bänken och pratade med mig istället typ. jag störde nog :O imorn ska jag till skolan igen, och vi är redan deep down i ekorrhjulet som bara snurrar varv på varv och gör att ingen kan tänka klart och somnar på lektionerna. fan vad jag är trött, HEJDÅ. :D



jag har inte haft röda/rosa naglar sen kära tiderna på vasa typ,
kändes som dags! :>




       " nu får det fan ta och hända något innan jag vissnar och dör! "
kloka ord by Linas kvällsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0