hej fittonsdag ...


hej fittonsdag
onsdagar verkar bli min värsta shemadag, typ idrott jobbigt som fan
och en timme + datakunskap, som är jobbigt som fan det med för man måste tänka
sen franska + spanska. happyday

efter skolan drog jag och kattis och solade
följt att kladdkaka på waynes.
mkt trevligt, återstår att se som den dyra (!)
solningen ger reslutat då :>

nu är jag trött och vill bara rulla in mig i täcket och dö några timmar,
men icke då. träning om 40 minuter, följt av jävla franskaläxa.
mitt språkval börjar kännas mer och mer oförklarligt.

sen så saknar jag typ och känna mig bra. sådär skrattigt
oövervinnerlig som jag var för .. ganska precis ett år sen?
jag är då far faaaar away från den känslan nu

aja, träning!!11


Kommentarer
Postat av: Anonym

gamla inlägg = <3

även pessimistiska varianter, som detta :D



2010-08-19 @ 22:55:26
URL: http://karosaurus.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0