summerbreeze

helt sjukt, jag hittade ett par jeans :O jag träffade amandi på next comapny,
provade lite och det fjärde paret eller nått var helt bra, och kostade bara 500!
och det var ju precis vad jag hade, så dom följde med hem :>

sen var vi här en stund, sen träning. självklart cyklade jag dit i spöregn.
träningen var iallafall seg och tråkig och bara dum. efteråt drog vi till amanda,
gjorde tonfisksallad och rullade mot turbo, med moppe istället för cykel numera!

vi pratade om våra sommarminnen, och det blev faktiskt en riktigt bra sommar
med tanke på hur den började
( typ, avslutningen .. nana.)
jag har iallafall lärt mig en del som jag inte fattade nått av
förra sommaren och då har man ju kommit en bit på vägen ;>

och så har jag lärt mig en del om folk, ändrat uppfattning om
vissa osv. både positivt och negativt och upp och ner och allt. :>

nu är allt helt bra. jag slipper stressa iväg till kupolen imorn
och leta jeans. jag kan sitta här (eheh) tills på torsdag typ.
då ska jag på sånhära handledarträff, och träffa han som
hette nått (?) som ska bli handledare på gymnasiet,
om jag fattat allt rätt? ;P sen blir det båt rakt åt helvete
i några dagar, sen typ skola.


 

och det enda som återstår att se är ifall jag har lyckats
ännu en gång med att köpa ett par jeans som dragkedjan
åker ner på. men jag tror på domhär ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0