amazed

idag tog jag bussen till vikmanshyttan, i brist på hjälpsamma föräldrar
som så gärna ställer upp och skjutsar. -.-
vi var ute mest, handlade ett äpple på affären som vi inte
kunde skölja och därför slängde bort.
det var sådära lagom kallt och rätt mysigt.
hösten kan gärna komma, jag är somsagt beredd
och bli instängd i fetaste halsdukar och kasta löv på folk.
är ju förfan det vi väntar på nu. höst och nya bekymmer
blandat med saker att vara glad för. :)

vi hann med att se på en film på fyran också ;>
the wedding date hette den iaf, och handlade om en
brud som åker till sin systers bröllop i london,
och vill visa upp en pojkvän för sin familj/sitt ex.
dock så har hon ingen, så därför betalar hon en
(som var helt jävla dreggelsnygg) som låtsas
vara hennes pojkvän. jag hann inte se slutet, men
riktigt charmig film iaf. :> och det tragiska i allt
är att jag utan problem kan se mig själv som
henne om typ 10 år. :P

nu sitter jag och äter russin, och lyssnar på
taylor swift. hon kan :)
sen jobbar vi på svaret på frågan.
frågan om varför seriöst allt gick åt
helvete för alla. nån måste ju vara
ansvarig liksom. mogettt.

imorn ska jag vara med amanda. vi ska se på hockey!11

sufjan stevens - to be alone with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0