all day


inatt så sov amanda hos mig, vi använde lördagen till
att se på fotboll i långshyttan (kändismatchen, tja ravelli ;O)
och göra slut på närmare 100 spänn var på korv.
ddamn, vad gott det är ;<

på kvällen våldgästade vi vehlan igen, det
var helt lagom tidsfördriv, och iallafall
bättre än att gå runt på hedemoras
kulturnatt, ;;P


idag väcktes vi halvtre ( helt jävla otroligt, vi somnade
ju inte ens extremt sent ) av att kattis ville på fotboll
fast jag hade ju lovat mamma
att åka med till säter och födelsedagsfika
hos moster så jag åkte dit iställe.

det var alldeles för gott, så
när vi kom hem drog jag och mamma
upp på berget och plågade oss igenom
7 km typ. jag grät nästan på slutet
det var bara jobbigt idag ju :(

imorn är det back to school again,
och denna vecka tänkte jag hinna med att
inhandla min skinnjacka, riskera lite
cancer med hjälp av solarium
och typ ta hål i öronen, haha.



och jävlar vad du ska bli min
jackan alltså
inget annat
;O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0