your heart is an empty room

inatt sov jag sjukt gott, och vaknade klockan två av grinig mor. det är kallt och molnigt och typ höst ute, och det gör mig inget alls. jag är klar med sommaren liksom. nu kan jag gå vidare med hösten utan gnäll, ett par nya jeans bara så är jag klar. ;>

idag kändes allt bara snett, spegeln visar inte alls vad man vill se (hur ofta gör den det egentligen?) och klockan är redan fyra. träning om 1½ timme alltså. sen är det kväll och dator och sitta uppe för länge och sen sova bort allt igen. känns som en ganska värd avslutning på domhära två veckorna som är kvar på lovet. liksom. vad ska man upp och göra vid tio när man ändå inte får tag på en levande människa innan klockan två typ? för att dom liksom. sover.

I wish we could open our eyes
To see in all directions at the same time
Oh what a beautiful view

death cab for cutie räddar min dag. over and over. again




inte picture of today direkt.

nu ska jag och amando nog och köpa naturgodis såhära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0