i’ve walked a hundred miles in tobacco skin

jag är lyckligtast i världen
för jag har ätit frukost! :>
det var gott, och jag kommer bli psykiskt störd av att sitta och tänka
på när jag ska äta, och vad jag ska äta osv. no more prat om mat nu alltså. :)

idag ska jag bryta den osociala cirkeln för emelie kommer hit snart.
och så ska jag ju på fotboll! där träffar man också människor. brabra.
sen ikväll blir det maybe pizza, fast det är bara plågsamt.
mina tänder gör ooont. ;<
och nu började jag prata om mat igen.



                                           Patrick Park - Something pretty
                                                           väldans fin låt
                                           och åh vad jag saknar och se på oth
                                            varenda eftermiddag efter skolan
                                                        när vi gick i 8an :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0