umbrellaellaellaellaaaaa

jag kan glatt rapportera att jag har ett liv och så mycket att göra
så jag inte hinner blogga (tja pinocchio)

igår var jag med amanda när vi båda hade avslutat skolveckan
vi åkte moppe (skapli förare skulle jag presentera mig som!)
till lidl bland annat och handlade belöning för att vi är så jävla bäst
eller nått. fick med oss lösgodis, naturgodis, typ kaffepinnar och iste
i lodig 2litersförpackning <3 sen satt vi på stadsberget och pratade, åt
och kollade på andra som gjorde det man ska på berget. sprang alltså!1

sen blev det kväll, och jag gick ut i mörkret och mötte emelie. hon är ju
lanarN denna helg, och hon behövde mat. så vi gick till mcdonalds
och åt cheeseburgare och uppdaterade varann om vad som har hänt i
hedemora/falun. väl tillbaks på VEHALNNN <3<3<3<3
så plankade jag in (eller alltså, "eh, får jag komma in eller?" "eh, ah")
och stormade crewrummet, där kände jag verkligen att jag passade! :O

det hanns även med lite fyllesamtal på trappen utanför (inte från min sida)
sen vid två eller nått gick jag hem. jag fortsatte att go with the lanflow och
tog min lanförpackning med iste och täcke+kudde och skulle se på
canalplusfilm. ögonen stängdes dock ganska omgående, och imorse
halvnio vaknade jag av att pappa skulle se på os. åh, vad jobbigt det var att
ta mina grejer och gå den äckligt långa vägen till mitt rum och sova vidare ;<

nu känner jag mig dock inte det minsta utvilad, och täcket följer fortfarande
med mig som en hund eller nått. idag ska troligtvis hela staden inta alkohol-
haltiga drycker (hata uttrycket lite mera, please) men blir inget för min del i think
jag ska nog ut och se på kändismachen i långsta bara ;>
 



        helt på riktigt, det enda sättet att få ha
                     nått ifred där jag bor




Kommentarer
Postat av: katt

I CAN GO WITH THE FLOW

I CAN SAY IT DOESN'T MATTER, MATTER ANYMORE

2008-08-24 @ 11:08:53
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0