a lack of colour


jag måste vinna på triss eller nått,

jag behöver en rikig datastol. en vit, stenhård pinnstol är inte gjort för
typ 6 timmars datasittande om dagen ;<
en såndära stor, mjuk med armstöd som man
kan dra upp benen i, en sån vill jag ha :D




annars så vann vi äntligen en match!
mot fors, och 3-2 till oss. :>
det var riktigt roligt att spela idag
iallafall när andra halvlek började

nu har jag skavsår i munnen
och för mycket kebabrulle i magen.
det var jobbigt och äta, mina
framtänder är ur funktion :<
hela mitt leende är förresten
ur funktion, jag vill bara skratta
och stimma runt, men :<

imorn ska jag upp nio, vi ska till brunnsjöliden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0