RATHER IM RIGHT OR WRONG


jag tror min plattång håller på och överger mig. den typ .. morrar när den är på. ;< kanske för sladden alltid sitter i, fast jag inte använder den. den kanske är trött på livet. både jag och min ekonomi kraschar i marken och dör om jag måste köpa en ny. DÖ INTE! :<


                                        
                                                                          
my hopes are so high that your kiss might kill me
so won't you kill me?
so I die happy

my heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
 or wear as jewelry.
 whichever you prefer.

                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0