merry merry happy

jorå, skolvecka 2 på g och jag ser inte det minsta roligt
i något vi gör i skolan.
när jag faktiskt såg fram emot gymnasiet ett tag,
så såg jag det som vi hade det sista månaderna i 9an = slappt.
men jag har förstått att det faktiskt är tänkt att vi ska jobba och (hör och häpna!)
lära oss nått! :O med undantag på spanskan förstås. där fattar jag fortfarande inte vad
vi gör, ingen annan heller.

anyway, idag tyckte bestämt att jag hörde cati lova att följa och sola imorn, om jag våldtar
min ekonomi och lånar ut pengar dvs. allt för lite färg, så jag betalar och ler. cancerrisken
väljer jag att blunda för tills någon jag känner får cancer av solarium. då lovar jag också att sluta :}

och hhm, ja. tänk äta, tänk träna fotboll, tänk sova, TÄNK STORT!!!1

     

                                     jag fick flashbacks och började lyssna på kate nash
                                                lily allen igår igen. thank god för låtar man
                                                    glömmer och sen upptäcker igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0