i do


neje, fortfarande ingen lust och fixa in bilder och skriva om våra oerhört trevliga dagar. för det var dom verkligen. jag orkar ingenting, jag orkar inte hämta kameran och krypa runt på golvet och leta efter dendär sladden. sen orkar jag inte välja ut bilder som vi (läs jag, emelie är alltid fin på kort) inte ser alltför jävliga ut. sen så har jag bara ont i magen och äter godis och lyssnar på avril och funderar på att ta en sväng ute snart. det ska jag nog göra.

annars så känns allt bara konstigt, overkligt eller nått. jag skulle mer än gärna stannat kvar på båten och sprungit utan skor på gågatan med emelie och vårat trevliga stockholmssällskap och åkt läskiga glashissar och skrattat tills jag inte fick nån luft i våran hytt och suttit i fönstret och vinkat till folk och ätit massa toffifee och lekt titanic längst fram i båten och försökt förstå emelies pappas förklaringar om vad mariehamn är och filmat allt spring i korridorerna och försökt få upp fel hyttdörr i en kvart för att sen inse att det är helt fel nummer och sminkat oss och fixat i flera timmar och kollat på och garvat åt estlänningar eller nått som dansade som på lågstadiediscona och torkat emelies blöta tröja med hårfönen och vandrat runt i helsingfors och gnällt på att allt är dyrt. det skulle jag vilja göra. men ändå sitter jag här. knepigt och jobbigt.

avril lavigne - im with you

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har seriöst ett hårt liv han9 :/://:/

2008-08-16 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0