i said nooo


och jag pallade konstigt nog inte gå nånstans.
och nu har jag like nothing to do :<

10 favoriter:

Färg:
typ massa. blå kanske? :D
Mat: tacos slår mycket
Band: kent
Film: juno!
Bok: djävulen bär prada maybe <:
Sport: fotbollen är ju bra
Årstid: höstn ;D
Veckodag: fredag hela veckan
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: uppesittarkvällar på msn runt 03:30 sådär!

9 för tillfället:

Humör:
helnöjd ;>
Smak: hm, mjölk? :>
Kläder: leggings shorts typ tröja
Bakgrund: bakom mig? :o eller på datorn? eller va?
Tid:
17:03 verkar det som
Omgivning: mitt rum typ? :>
Irritationsobjekt: skorpa på armbågen ;<

8 första:

Bästa vän:
absolut lisa!
Screen name: huh?
Husdjur: nino kanin :')
Piercing: hah, noone
Förälskelse: hm, johan på dagis ;D
Musik: typ spice girls säkert
Bil: passaten som har hängt med i 16 år typ. still going strong :D
Kyss: hah, beror på vad som räknas

7 senaste:

Cigarett:
ickke
Mat: skinkgratäng
Dryck: mjölk :D
Biltur: vikmanshyttan>ica> hem igår :>
Kyss: början av juni i think
Spelad låt: death cab - marching bands of manhattan
TV-program: no idea ;o

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner:
eh, neje
Brutit mot lagen: jag har cyklat utan hjääälm, lalalaa
Blivit arresterad: neru ;>
Badat naken: mmh
Varit med på TV: 6 år, på brunnsjöns is! lokaltv ;D
Kysst någon du inte känner: neje

5 nej tack:

Kläder:
kjolar </3
Mat: champinjoner är blä
Musik: haha, typ in flames osv?
Dryck: te
Personlighetsdrag: folk som inte tänker?

4 saker:

Du gjorde igår kväll:
såg på film hos emelie, åkte hem, var på ica, satt här :>
Du kan höra just nu: musiken bara ju
Du inte kan leva utan: plattången, hårspray, datorn (HEH) och mat :D
(egentligen borde man väl skriva typ familj och vänner,
men dom är ju inte saker såhära ;o)

3 personer:

Du kan berätta allt för:
no one, no oooone
Du tycker om:
jag tycker om många, men speciellt emelie, amanda och caticati just nu :*
Du inte gillar: moget och nämna namn

2 val:

Kaffe eller te:
slipper gärna båda
Vår eller höst: höst!



fotboll ikväll, och sen ska vi ut och åka! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0