newfound lover

jag har ju mycket och göra fan ;>

personligt

namn:
hanna för det mesta ;o
födelsedag: 22 mars, alltid med sämst väder
ögonfärg: jag vet inte. jag vet aldrig vad jag ska svara på det :(
hårfärg: blondie since -92 typ
längd: ehhH 1.70+?
högerhänt/vänsterhänt: höger
stjärntecken: vädur!
skostorlek: perfekta 39
föräldrar skilda: nae
rädslor: jag orkar inte ens börja räkna upp. gör det enkelt, och säger allt.
mest använda namn på msn: hanna med olika stavningar? :P

favoritfärg:
röd just nu eller nått
mat: jo, mat är gott ;O
intresse: typ haha. datorn
glass: allt med choklad!
godis: allt med choklad!
affär: H&M delar förstaplatsen med ica ;*
nummer: trrre
dag: fredagar brukar uppskattas
årstid: höstennn
radiostation: the voice då, bara för dom tog bort tevekanalen :(
kroppsdel på motsatta könet: mjukisbyxorna ;O

vänner& livet

vem av dina vänner är mest lik dig?
ofta man kan vara lik mig
beteende: men cpfrågor. va?
vem är mest högljudd: amanda brukar höras ;>
vem får dig att skratta mest: ingen just nu och två år framåt
vem har du känt längst: liraliraa :>
vem är blygast: äsch
bästa känslan: när man är hungrig som fan och kommer hem och det finns mat hemma :DDDDD
värsta känslan: samma som ovanför fast minus maten

vill du bo i framtiden:
inte hemma iallefall ;P
någonsin varit kär: jag har nog alldeles bestämt det.
rymt hemifrån: jag och lisa var ju rymmarnA när vi var små ;O
tänkt på självmord: men neje
spytt i skolan: men neeje
velat bli modell: hah
gjort något dumt som du skrattar åt i dag: det är bara sånt jag gör ju
sett en död människa: nej
ätit sushi: nej
varit på scen: inte speciellt frivilligt dock

du svär:
NEJ ;O
sjunger bra: varje dag
duschar dagligen: neru
vill gå på högskola/universitet:
jag ska gå samhäll, känns som jag har nått val?
vill gifta dig: ah :)
kommer överens med dina föräldrar: kan diskuteras. men oftast, ja :]
gillar åska: nej
spelar något instrument: nej
äger en ipod: nej
sover med gosedjur: nej :(
skriver dagbok: blogg1? ;>
sjunger i duschen: sällsynt

this or that

pepsi/cola:
cola!
mcdonalds/burger king: jag har aldrig ätit på bk. :< men donken brukar ha sina goda stunder!
singeldate/gruppdate: tjusiga ord
choklad/vanilj: choklad!
jordgubbar/blåbär: jordgubbar!
kött/vegetarian: men kött :O
tv/film: dator!
gitarr/trummor: jag är oerhört musikalisk på båda!
adidas/nike: hah, säkert adidas
kakor/paj: kaker ;D
blind/döv: känner mig som båda ibland, jao

kan du?

gå ner i splitt:
för min egna hälsas skull tänker jag inte försöka ;o
skriva med båda händerna: med penna, nej
vissla: nej ;<
blåsa en bubbla med tuggummi: ja
rulla din tunga i en cirkel: men va?
ha dina ögon i kors: nae
nudda näsan med tungan: ofta det går?
dansa: jag är sämst på allt :<

vem var den senaste personen

du nuddade:
amanda skulle jag tro?
du pratade i telefon med: fan vad tragiskt, så länge sen så jag inte minns ;P
du chattade med: welliewellie
du kramade: kika typ två rader upp

senaste

chattade:
nnu? ;o
grät: no pain, jag gråter inte
tuggade tuggummi: innan tandställningstiden iaf -.-
drog ett skämt: säkert inte med mening idag
sjöng en sång: jag kan ju inte sjunga :<
lyssnar du på musik nu: neje
vad har du på dig: KLÄDER (I)
färg är det på din musmatta: gröna röda gula geléäckelnallar!

tror du på

liv på andra planeter:
eh, ah. det finns nog 8)
mirakel: har då inte stött på några än, så nej
kärlek vid första ögonkastet: typ nej
spöken: kommer väl komma inatt om jag svarar nej ;<
tomten: finns inte :(

övrigt

hur många kuddar sover du med:
tre
dricker du mjölk:  http://hhannana.blogg.se/2008/august/i-will-always-love-you.html
person du hatar mest:
typ, naha, hitler
vad borde man uppfinna: pure love :')
är du ett hälsofreak: fan vilket fult ord
vilket är det värsta vädret: slask

Kommentarer
Postat av: HAHAHAH OFTA

du kramade: kika typ två rader upp

2008-08-12 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0