dont take him just because you can

såhär är det:

  • jag får inte äta kola eller segt godis, eller godis alls helst, på två år. och vatten ist för saft/läsk :<
  • jag ska helst inte ha nått liv, utan vara hemma och bosta tänderna och dricka munskölj dygnet runt
  • dom närmaste dagarna kommer jag få leva på mat som är i ungefär samma form som potatismos/soppa
  • det kommer börja spänna och göra jävligt ont typ, snart. finns dock alvedon redo för allt
  • sen sånna detaljer som hur fan jag ser ut, och kommer se ut i 24 månader framåt behöver vi  inte ens prata om.

annars så är ju fördelarna några stycken med, mamma tyckte synd om mig
för det är ju faktiskt hennes tänder jag har ärvt ;>
så jag fick en tidning, naha. som man fick med ett linne i.
lite plåster på såren iaf.

sen så kommer jag få helt hälsosamt liv,
with no småätning. dock
så vet jag inte vad jag ska göra
om dagarna nu, det enda jag
gör är ju typ att äta HEH.

sen kommer jag ju faktiskt få
fina tänder för resten av livet
förhoppningsvis, och det är
ju värt att lida och inte
skratta på två år för!
mat man kan mosa med tungan nu, hejs!


Kommentarer
Postat av: tessan

haha jag lider med dig :<

dock så käkar jag godis & dricker läsk ändå xD

(..och man kan faktiskt tugga efter en vecka ;))

2008-08-07 @ 22:03:03
URL: http://zingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0