wait a minute

yesyes, jag är färdig med hitler med sällskap för denna gång, och ögonlocken är på väg neråt. det var översvår text med ord som ingen fattar nu för tiden. när man sitter med huvudet 2 cm över böckerna och bara vill lägga sig ner på bordet och sova så dyker alltid samma tanke upp. "vafaan ska vi lära oss det här för?"  sen dyker bilden av diverse so-lärare vi har haft genom åren upp i hjärnan. "vad tror du själv?" standardfrågan, självklart. fortsätt äg oss bara. för att det inte ska hända igen. såklart. och liksom, om min min halvtimmes pluggning kan hindra världen från en ny hitler (som förövrigt borde brinna i  helvetet, om det nu inte var så att han redan var död) så var det en rätt väl använd halvtimme. smart ;O




hej isbjörn med ett öra som jag gjorde på slöjden med pontiiis.
hej slutet av maj -08
hejdå den delen av livet

gngngn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0