where soul meets body

ahrråå, jag har varit med amanda nu på kvällen, det var mkt trevligt/roligt. som vanligt. :)

vad kan jag säga mer? uppvärmd tacos från lördagskvällen är den godaste tacosen. och jag lever vidare på min idé om att allt man säger kan vändas mot en. alltså försöker jag  bli en bättre människa och tänka efter jävligt noga vad jag säger. dock så är det väl ännu en kass idé för att rädda mitt eget skinn från det mesta. eller så vill jag bara slippa vara ständigt inblandad i bubblan av människor som studsar runt och byter sida snabbare än man hinner blinka. eller så är jag bara jävligt trött och vet inte vad jag snackar om riktigt. dock så vet jag väldigt väl var jag vill ha folk, vissa nära, vissa på bekvämt avstånd. och vissa på jävligt långt avstånd. två styckna sånadära euroshoppercookiesar som man värmer i mikron så dom blir hela smälta och goda skulle jag i vilket fall vilja ha mycket nära just nu. blir en sväng ner till köket nu, innan msnkvällen fortsätter. : > trevlig kvelll


Kommentarer
Postat av: katt

tar det där som en pik!!!!!!!111!

2008-08-04 @ 13:58:31
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0