bara vanligt



den här helgen har jag fått se sveriges mest patriotiska pepparkakshus
sett på love actually och mamma mia i en hög på golvet
varit vid en sjö (dom borde verkligen döpa sjön till nåt fint) och tagit några vingliga bambisteg på isen
allt skedde inom vikmanshyttans gränser
mycket trevligt, hur konstigt det nu än låter
sällskapet som gör allt skulle jag tro <:

efter hemkomsten till den stora staden så blev jag tvungen att gå på batterijakt till eddes mp3 litegrann,
amanda ställde upp och jag halkade verkligen och dog i backen.
verkligen, verkligen halkade alltså!
fan vad ont det gjorde
jag valde mellan att ligga kvar och skrattgrina eller ta den lilla stolthet jag hade kvar i kroppen och gå vidare för att möta amanda . valde det senare och vi gick till ica.

jag plockade på mig typ allt innan vi kom på att hemköp är fan så mycket bättre, så vi la tillbaks allt
vi gick genom snöstorm dit, med smältande glass
och mycket att tala om <:

nu ska jag sprida lite oranget ljus i vintermörkret
brun utan sol nästa :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0