du var det finaste jag vet


jag tänker mer än jag nånsin gjort tror jag . minsta sak ska nötas om och om igen tills man knappt kan andas, sen kommer jag ändå inte fram till nått. jag kan omöjligt ha tänkt ens hälften så mycket för ett år sen . ännu mindre för två år sen. då fattade jag ju ingenting

jag är trött på att aldrig aldrig bli nöjd . hur jag än står eller sitter eller säger eller skrattar eller äter eller whatever så känns det totalt fel, alla andra känns rätt

det värsta är att det är typ en miljon till som känner så . tjejer med världens finaste kroppar cuttar över att de inte ser ut som den retuscherade ginamodellen, eller som kompisen . är man nöjd med sig själv å andra sidan så är det med fel . vart försvann dethära med att vara nöjd är nått fint?

vi är verkligen den missnöjda generationen </3

mh, det där var på tal om inget. smakprov på det jag skrev först kanskeEEeEeeE!


    
snyggt, kände att detdära behövde lite eget space men fattar inte hur man göra såna snygga streckkk


idag är det totalt läxfri dag för en gångs skull , jag och emeliten åt kebab med issa tills hon skulle till bussen, sen gick vi hit, emelie snodde (tog tillbaks sina) kläder och lämnade mig och en flaska julmust  :D

typ ovärd dag, satt och studerade klockan under nån långsam timme
(störst risk att det var spanskan)
och kom på hur sjukt många timmar vi förväntas vara pigga och trevliga i skolan
8.45 till typ 16.10 ibland!!11 är sju och en halv timme om inte min fingerräkning sviker
och det är med typ EN matpaus.

 det är enbart synd om oss som får gå i skolan
(mitt förslag är förresten typ mellis, det funkade på fritids liksom.)

nu ska jag gå och vara bitter och hugga gaffeln i blodpudding,
som verkar vara på menyn idag
laterr säkert





(hahahahha, insåg just hur långt detta blev, puss på den som orkar hela)

Kommentarer
Postat av: Lisa

du har så rätt i det du säger min vän ;)

2008-12-02 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0