i only wanna be with you


jag har plaskat runt i vattnet idag med. det var jag, och det var typ hälften av stans lärare på plats. tror jag drog ner medelåldern i bassängen en aning när visade mina simskillzz men sånt händer ju!

det känns dock ovärt nu, jag och edde strejkade och ville inte ha pizza, fast blev nerröstade av den äldre generationen i huset, så nu är hela min träning bortkastad och jag har ont i magen . :(

för att klaga vidare, så sticker det i mina ögon av klor och trötthet, och jag vill mysa och se på film .
i brist på mysmaterial så håller nog jag mig bara till filmen, ska se vad min bror släpat in på min dator, självklart utan att fråga mig först. jag är för snäll

känns som en kväll för massa nattinlägg, ska väl gå och somna till en film i vanlig ordning så är jag pigg och skriver massa (o)värt sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0