så rutin

som alltid när jag ska berätta om mitt givande liv med ännu mera givande dagar så sitter jag och tänker i typ trekvart innan jag kommer på vad jag har gjort idag. idag kommer jag dock inte på nånting, så förhoppningsvis var det inte så mycket värt att minnas. förutom att jag hälsade på amanda och åt stuvade makaroner och satt och skrek när mamma skulle prata i telefon. det tyckte johan var roligt. så han satte varendaste morotsbit han hade i munnen så det blev ett fint lager morotsregn över hela bordet. det tyckte jag i min tur var väldigt roligt . väldigt tragisk humor såhär bakom stängda dörrar

JO, jag lämnade in powerpointpresentation om dh.den blev rosa och typ skitfin.

nu ska jag plugga lag och rätt och lära mig allt man inte får här i världen , prov imorn och jag plockar fram den seriösa sidan! fortsätter i no säck-spåret, och imorn ska jag och motherlitoo simma igen . vi ska simma typ hur långt som helst, faktiskt så långt att jag kommer orka cykla hedemora - turbo - hedemora i sommar på typ en sjundedels minut. för det saknar jag . hoppas mad9 JOINAR. :D

wiowiowiowiowio, herååå
:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0