december i sin finaste form

det måste helt enkelt vara dags att tagga lite . TAGGA med stora bokstäver och på renaste svenska . gör något oväntat, slå någon med häpnad !

 själv så gick jag i den totalaste snöstormen så fort två mjukisbeklädda ben klarade , det stannade en bil framför mig och jag dog och återuppstod och dog igen , som tur var rullade den iväg ganska omgående , men hjärtat fick arbeta lite övertid ett bra tag efter . bli helt brutalt kidnappad in i en bil måste vara bland det värsta jag kan tänka mig, efter att få tinnitus . ett liv utan total tystnad när man känner för det är inget jag vill bekanta mig med . känns som det kommer en fortsättning på listan över mina fobier och rädslor, har vi tur så får jag plats i ett inlägg ;>
att vara livrädd för att leva men dödsrädd för att dö ,
jag tar det uttrycket till en helt ny nivå

annars så har jag halkat, bråkat med glappande musik och blivit helt virrig för snön var så jävla vit överallt

tagga people , tagga med pokerface
det är ju faktiskt inte ens många dagar kvar på 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0