vet ni att?


en sån dag i dag som skulle kunna gå under kategorin "värd dag" :> (jag ska fan göra kategorier i meine blogg)

idag började inspelningen av våran filmen på estetisk verksamhet, vi förstörde säkert tagningarna 10 gånger med asgarv, men fick till en tjusig scen innehållande diverse stönljud och flygande bh:ar tillslut ;)

gårdagens träningsvärk efter de få övningarna vi gjorde blev wake up-call för min del. jag har ju blivit säck på heltid. jag dog litegrann och följde med mamma och simmade nu ikväll .

 fick gå in vip och gratis typ för kassan stängde (eller så var det så att hon i kassan tyckte synd om den säcken potatis som så sorgligt hade blivit dumpad framför henne, eller så var det så att mamma typ har haft henne + hennes barn + hennes barnbarn på dagis som alla andra här i stan, så hon släppte in mig bara för det, eller så var det flyt .) blev kaos med borttappade badkläder när vi väl hade tagit oss inside the badhus med jag fixade lösningar på löpand band och vi simmade 800 meter och jag är fett nöjd med mig själv . tack och hej säck-liv typ

sen handlade vi apelsiner på ica och var nöjda med livet i allmännhet, sen åkte vi hem . herregud vad jag och mamma ändrar humör likadant . herregud vad hon är bra <3 hela hallen var dessutom blockad av ett stort jävla träd som mamma har fått ärva av nån typ "MEN OJ, VAR DET SÅ STORT!?!?" erbjöd att ha det på mitt rum, om nån cuttar av hälften

nu ska jag fixa det sista med lite powerpoint,
 plugga franska som aldrig förr,
och sen sova godare än nånsin förr




















happy ruffshår of november08!

Kommentarer
Postat av: ner och upp

söt kort ju!

2008-12-04 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0