real deal



en telefon tjöt och hade sig nånstans i rummet, med totalt okänd ringsignal - tror den börjat göra saker själv och har utvecklat en stark överlevnadsinstink, man behöver nog det om man ska leva med mig 24/7

 jag kopplade tillslut att jag borde svara
och en välbekant röst uppenbarade sig , må aldrig något kommer mellan två flickor med varsin telefon! :)
emelie var den skyldige iallafall, och jag är ännu en gång deppad för vi bor exakt sådära jobbigt nästan långt från varann.
vi övervägde alla möjliga sätt att ta oss till varann, tills vi insåg att ingen orkade, det blev godnatt sådära på direkten

jag är sällskapssjuk och blir trackad med julmusik,
fyhelvete vad jag vill skratta för det är så dåligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0