lusse

fredagen bjöd på massor, tiden fick fel och det verkade finnas hur många timmar på en dag som helst helt plötsligt!

anyway, jag och amanda slängde ihop ett totalt misslyckande till rulltårta efter skolan och stressade sedan till bussen (tillägg på min lista som jag inte ens har skrivit över saker jag tycker är hysteriskt roliga: springa till bussen, andra springer till bussen <3) ,

väl framme i storstaden avesta intog vi plushuset och började jakten på att beta av våra enorma shoppinglistor . på min stod det hårspray, mascara och örhängen. amanda slog faktiskt på stort och skulle köpa ett helt lypsyl!

vi lyckades på den 1½ timme vi hade på oss , sedan styrdes stegen  lite spontant mot lussebandyn, vi chansade och kom faktiskt helt rätt, klarade blåskontrollen galant och tillbringade resten av den väldigt långa kvällen bland drösvis med trevligt folk var man än vände sig, vi konverserade hejvilt med allt och alla, och slängde självklart ett öga på sjävla spelandet då och då . :) slutligen fick vi skjuts hem av snälla lisaks fader, väldigt mycket tack på den [: väldigt mycket tack på alla andra med för värdaste dagen/kvällen på länge, faktiskt (:

imorse väcktes jag av mitt kära klantarsel till storebror som inte fick upp en dörr , jag hade inte mycket att välja på och var uppe redan halv elva . visade sig vara ett rätt smart drag, mamma erbjöd sig/hotade mig att dammsuga mitt rum, om jag plockade bort lite . sagt och gjort, jag slängde det mesta i sängen och byggde vidare på klädtornet på min stol, sen gick jag på vinterpromenad. sjukt långt och snö överallt. vintern är det  värda i december !











Kommentarer
Postat av: 9

jag har redan tappat bort ett örhänge :(

2008-12-13 @ 21:53:41
Postat av: karrni

väldigt trevligT !:D

2008-12-14 @ 17:28:12
Postat av: Anonym

vem kan det vara som springer till bussen ? haha ;P

2008-12-16 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0