your eyes open

from one lover to another typ
jag förflyttade mig till emelie igår och sov där
singstar all night long, hunden ylade sönder tillslut för det lät illa tror jag :<
nötte om abbalåtar om och om igen så det ekar dancing queen i rummen fortfarande nästan

idag åkte vi till kupolen, slogs med alla, gina var galet som vanligt
enda fördelen med rea är att alla är där, vi hittade denise och gick en timme med
henne och stressshoppade innan vi fick åka med i deras bil hela vägen hem . väldigt snällt <:

idealmakaroner och överbrända köttbullarr är förresten drömmen efter kupolendagar
är drömmen efter alla dagar egentligen :D

nu är jag hemma iallafall, och världen är upp och ner-vänd fyra gånger om typ
mamma har blivit totalt galen och varit på öb tre dagar i rad nu
nån har lagt alla chokladbitarna i min kaoslåda helt rätt, skitläskigt
och det är typ inget alls kvar till 1 januari heller

nu måste jag dricka julmust och fixa nyårsklänningen, har kommit långt känner jag




jag har köpt världen randigaste tröja bland annat, jeans på rea
och imorn får vi väl studiebidrag igen ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0