ett misslyckande med extra allt tack

här kommer min history of fail lite snabbt sådära




igår bestämde jag att det var dags att byta skrivbord
det finns ett skitgammalt, jättestort, väldigt fullt med grejer på och i en alldeles för liten skrubb
jag och käraste lillebror körde på den optimistiska taktiken "har man fått in det så måste man ju fan få ut det".
det kostade oss blod, svett och tårar, alldeles på riktigt (jag bröt pakten med fergie, big girls don't cry, och edde klämde fingrarna så det blödde)
men skam den som ger sig
efter 5 timmars sågande i hörn, kofotar, hysteriska skratt/gråtanfall, en ännu mer hysterisk mamma, en emelie som dök upp och faktiskt lugnade det hela så fick vi ut skrivbordshelvetet. nu står det så fint på mitt rum med en röd telefon på, som jag la märke till medan jag satt en timme där inne och var emo för allt satt så jävla fast. kan även passa på att be om ursäkt för tredje bilden, men jag satt verkligen sådär en timme. FAIL

jag utnämner detta till mitt största failmoment 2008. att jag ens trodde att vi skulle kunna få ut det
applåder tack

nu är det upp till amanda som gäller ! allt bra tös dedära <:


http://www.youtube.com/watch?v=eiiylw233Eg <----- heja bra låt

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAH, Hannnnnnna!:DDD Vill träffa dig snart!

2008-12-24 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0