säg det högt

jag måste bara tänka högt lite grann .
typ få ut såntdär som passerar hjärnan när jag får den dära bortablicken och blir närmast okontaktbar

varje gång man shoppar,
så köper man i tre kategorier
1. det man faktiskt ska ha
2. det man upptäcker efter hand att man faktiskt nog borde ha
3. det man inte ska ha, och inte heller behöver

det slinkar alltid, alltid ner minst ett exemplar av 3an , kanske en realapp med -75% som blinkar dig i ögonen, eller den sista på hyllan som ser så ensam ut, eller varför inte ren sinnesförvirring som gör att du bara köper nått fult (brukar oftast vara så i mitt fall, jao)








ovärt inköp i fredags: bodysplash från hm som jag trodde skulle kunna ersätta parfym .
sprutar mycket, luktar inget .
värt inköp i fredags: billiga, fina örhängen, billig mascara, billig hårspray

billigt är som gratis nästan
man borde verkligen starta
en billig värld , jag skulle le mig trött !

väldigt bra helg rakt igenom, sleepover igår bland annat
gntttt


Kommentarer
Postat av: 9

åh du är så jävla rolig .D:D:DD:D:

2008-12-15 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0