plötsligt händer det

pinsamt

i onsdags förra veckan
gjorde jag mig själv tjänsten att ta med pengar till skolan för första gången på hundratals år .
jag skulle handla gott efter skolan och var väldigt stolt över min peng, som jag viftade runt med hela dagen framför allas näsor, typ som de inte hade sett en tjuga förut (jag betedde (betedde, betog? (parantes i parantes i parantes) ) mig då som jag aldrig hade det)

nånstans under dagen gick det iallafall snett, pengen var helt gone när vi skulle hem och jag fattade verkligen inget. gick och muttrade för mig själv på hemvägen om folk som lurat mig och stulit den osv, men tror inte att någon skulle lägger ner besväret att sno mina pengar tbh

onsdagen denhär veckan, hade vi estetisk verksamhet. jag älskar det här med händerna i fickorna, och knölade därför ner händerna i min typ kostym som jag hade (manlig som jag spelade) förra veckan med. och vips så stod jag med en tjuga i handen, min tjuga till och med? jag blev lycklig och tänkte handla för den denna onsdag istället (bättre sent än aldrig, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eh, ja.)

traskade tillbaks ut i skolan igen, klarade en hel lektion med den i behåll tror jag. sen försvann den igen
men jag bryter icke ihop denna gången, vi är meant to be together, så hittar den väl i flingpaketet vilken dag som helst  skulle jag tro!

jag kan inte handskas med pengar, jag borde inte få det
sa jag att det var lite pinsamt?




ILL BE RIGHT HERE WAITING FOR YOU

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja så kan det gå.

2008-12-06 @ 18:00:04
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: L

HAHAHAHA, fyfan va kul:D du lyckas med sånt som ingen annan skulle lyckas göra! och du har fan turen med dig!

2008-12-06 @ 18:36:49
Postat av: HHHhHhhHhHH

L :du ska FAN yttra om lyckas ;>

2008-12-06 @ 18:39:58
Postat av: Anonym

JAG HATAR DIG MED DINA RIGHT HERE WAITING, cp :(::

2008-12-06 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0