kupolen in your face





väldans festlig dag (festlig = vuxenpoängord!!1)
skolavslutning med det första talet, och troligtvis det sista, som var riktigt roligt, mycket creds till talerskan !


sen begavs det hemåt för lite kökstök med lisa och isabelle som hjärnor bakom det hela,
omeletten blev delikat och vi plockade upp kattiloooch fick skjuts av snällaste mamma
till kupolenbollen ! det taggades med innebandymusik och sprutades bodysplash hejvilt i baksätet (mitt bästa ovärda köp genom tiderna, alla älskar bodysplash godammit)

väl framme kan historian typ ta slut, alla som nånsin har varit i kupolen vet hur det jämt är veckan innan jul . köer, folk i kö, köer, köer upp och ner, folk, varmt, köer, folk och en hel del köer faktiskt.


blev även kidnappade för dom ville fixa våra naglar eller nått,
fast jag blev rädd och gömde mig bakom lisa typ. läskigt

jag köpte tillslut mascara åt mamma, örhängen med fetingflamingon eller nått på, sweethårspännen (i brist på att kunna använda diadem you know. DIADEM+KNUT, amanda!    <3) OCH reaskor , jag körde framtidstänk, kommer
iallafall ha något att gå i när det blir typ maj

sen åkte vi med lisas grandföräldrar hem, gick över åsgatan och jag blev nästan blåst av munkgubben.
med lite enkel huvudräkning kunde jag fattat att 8+8 inte var 20
men jag tänkte så glatt betala det
tur att jag blev stoppad ;)


alltså
lov

lov som i ledighet, nyår och mellandagsrea
och jag ska inte skriva
ändlösa listor med saker att göra,
för då blir dom ännu mindre gjorda

avslutar mitt värsta virrinlägg nånsin tror jag med
att säga att min julklappshög har växt från en till två, det fina i det hela
är att det har kostat mig typ 15 spänn plus lite papper, och mottagaren kommer bli helnöjd :D

nu ska jag sakna nån eller nått eller nån eller nått
den som hittar pusselbiten får gärna säga till
http://www.youtube.com/watch?v=H6Dg1Ymji-Q
(typ westliferöst1 på han,
men låten känns så gammal så den blir fin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0