flashback

well, snott tidsfördriv av amanda som har snott det av lisa som säkerligen har snott det av nån annan ;>

2008

årets bästa:
kärlek i alla former och storlekar
årets värsta: it's a heaaartbreak, nothing but a heartbreak
årets händelse: family business ithink
årets resa: finland och back again. båt, emelie och en väldig massa hav
årets fest:
hela the big daldansen var nog bestifesti
årets dag:
dagen då cykla till turbo uppfanns, allt jobbigt blev kvar i stan och vi skrattade sönder typ :D
årets present: plattång1
årets tår(ar):
dagarna efter 11 maj
årets person: mamma, för att hon är min bästa mamma
årets låt:
socker
årets film: linas kvällsbok, juno, satc, mamma mia
årets bok: djävulen bär prada
årets lögn:
allt man lurar sig själv med troligtvis
årets saknad: molle kanin
årets minneslucka: diverse förvirrade stunder ;>
årets kyss: ehe
årets natt: säger som amanda på den !
årets ord: cp , upp och ner
årets skämt: typ jag
årets mysigaste: mitt omgjorda rum
årets längtan: när "allt blir bra"
årets månad: januari och juli
årets gräl: jag ångrar allt bittert
årets beroende: det mesta i matväg och hårspray typ :]
årets vill ha: skinnjacki
årets frisyr: måste vara ruffsknuten <3
årets roligaste: alla mina fantastiska flickor till umgänge
årets tråkigaste: spanskan </3
årets vårminne: badrumsrenovering, jävlar ja
årets sommarminne: mad9 <3 turbo
årets vinterminne: sp1bgirlzen
årets smärta: heartbreak och sånt på delad plats med cykelkraschen i somras </3
årets överrasking: boys boys boys
årets läskigaste: när våra nycklar kom på villovägar och jag trodde att nån skulle komma och döda mig mest hela tiden
årets konstigaste: historian med den förlorade och upphittade 20an
årets störigaste: ständigt strejkande internet


nu ska jag äta choklad tills jag somnar
kommer säkert hinna två bitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0