att slösa bort tid är också en viktig del av livet


den rosa lilla grisen visade sig innehålla hela 326.50 kronor. det betyder att det är jag som går och köper telifonkort imorn. efter bank- och icabesök intog vi köket på danskvägen, där det lyssnades på kent och bakades havreflarn med choklad i. jag tyckte om dom, frågan är om pojkarna vi bjöd med på picknick gjorde det. deras äcklade, men artiga ("jomen, dethär var ju jättegott!") miner gav mig det ärliga och oundvikliga svaret. vi cyklade en en omväg förklädd till genväg till badet, och satt där och åt kakor, pratade och hade en allmänt trevlig stund. 

imorn åker mamma bort i flera dagar. resultatet är att vi får leva med pappas matlagningskonst i minst ett par dagar. om jag får gissa så står pizza, pasta, pommes och korv på menyn. eventuellt med ett misslyckat inslag av något annorlunda, som typ hemmagjord kebab. sött att han försöker iaf. som socker.
 
dom traditionella dissarna från folk på msn som man faktiskt vill prata med har redan gjorts för ikväll, jag och resten av folket utan liv håller oss dock fortfarande vakna. jag fördriver tiden med att kika på alla sorgliga filmer på youtube från när world trade center blev mördat. fan vad skönt och stillsamt vi har det i hedemora egentligen.




piece of paper som räddade dagen.

Kommentarer
Postat av: mad9d9d9

"jomen, dethär var ju jättegott!"

otacksam efter allt vårt slit :<<<

2008-07-16 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0