bbbyy

idag valde solen att skina över vår lilla stad, jag firade det med att börja dagen med en timmes frukost i solstolen. skapligt varmt, och det tog då mycket mer än jävla solarium som bara är dyrt. gratis sol smakar bra. <3 sen ringde kattis, och vi tog en sväng på stan och köpte daldansbiljetter till henne. hårspännen, bonaqua och choklad hamnade också på bandet av nån anledning. sen blev vi upplockade av inte världens bästa förare kanske. jag och tvättkorgen kom ju iallafall varann ganska nära där i baksätet. sen hem igen, mat, ombytning och iväg på fotboll. vi var kanske 6 pers, och det gick jävligt trögt. jag vet precis vem som kunde ha livat upp stämningen. ;>

och imorn är det dags igen, hedemoras stolthet. daldansen med andra ord. kan bli mycket trevligt, och jag längtar som fan. :D morgondagens planer ser ut att bli typ, först vikmanshyttan där vi ska våldta emelies garderob, sen hem till mig och göra samma där. sen visar det sig vart kvällen leder. :>

sophie zelmani - i got yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0