erase and rewind

inget att göra dök upp, så jag åt pizza och kollade på v for vendetta med pappa. ;P sån där film som man med jämna mellanrum får påminna sig själv om att stänga munnen, satt bara och gapade mig igenom större delen av filmen. innan hjärnan hade kopplat varför han dödade en person så hade han redan hunnit mörda sju stycken till och spränga tio hus typ. folk med rätt livlig fantasi som gör filmer kan jag tänka mig. :)

alldeles nyss blev det bestämt att jag och emelie gör ett efterlängtat besök i borlänges stolthet, kupolen då såklart, imorn. samma kaos varje gång när vi ska ta reda på busstider och grejer, men nu verkar det iaf som vi tar oss dit och hem utan att behöva gå. ska egentligen inte ha nått speciellt, kika h&m-rean såklart, och kanske köpa skor? ;)

nu blir det faktsikt sovdags om ett tag, måste upp tidigt imorn och tvätta håret samtidigt som jag undviker att somna/drunkna i duschen. kan gå. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0