great

energin räckte inte ens upp ur sängen. jag satt uppe till fem inatt och sorterade musik, märkte inte ens själv att jag slog av mobilen när den ringde vid sju, och blev väckt av amanda som ringde halvnio typ. helt död och illamående kom jag tillslut upp, åt frukost och stirrade i väggen i fem minuter innan jag dog på sängen. jag sov i några timmar, vaknade, gick upp till datorn, för att några minuter senare stappla bort till sängen igen. det hela slutade med att jag vaknade och gick upp halv två. självdisciplin skulle jag vilja kalla det. nu har jag iallafall kommit så långt som att klä på mig, sminka mig och laga mat. och klockan är inte ens fyra än. finns mycket kvar man hinner göra idag. ;> ikväll ska jag iaf kika film med lisa, var ett tag sen :)


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2928879.ab


BURN IN HELL, som amanda lite fint hade uttryck det. jävla äckel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0