hanannanana

jag har haft helt roligt med världens bästa vikström precis som vanligt. skulle tro att kvällens höjdpunkt var när en stor jävla buss kom rakt mot oss på en väg som aldrig är trafikerad annars. och det var amanda snabb att rapportera, och hon sparade inte dirket på rösten heller. älskade cpbarn.

mamma är ju ända långt borta i malung, pappa ska jobba tidigt = han sover, johan är troligtvis påväg hem från maidenkonserten, så med endast jag och lillebror hemma/vakna tog storasysterkänslorna över. jag låste ytterdörren. det tyckte jag var en lagom insats en onsdagskväll som denna. ;)

och imorn är det torsdag. torsdagar brukar man kunna göra något bra av. :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha BUSS!!!!!!

2009-03-30 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0