i en värld av idioter, står du först i kön



satans ont i huvudet, typ fått målarfärg i hjärnan. puhu. hjälpte inte ens med en cykeltur med amando denna kväll, men roligt hade vi, somvanligt. haha, fan vad jag älskar och skämma ut mig. <3 imorn ska jag ÄNTLIGEN få träffa emelie :D var alldeles för länge sen (typ en vecka ju ;O). hoppas på en såndär klassisk dag med donkenbesök, klädbyten minst 4 gånger och bakning/matlagning som alltid leder till att pappa ska få stå i dörren och sucka när vi torkar upp krossade ägg från golvet (som vi ju bara skulle testa om emelie kunde fånga med ögonen stängda) eller skurar ren hela spisen, efter ett antal överkokningsolyckor. annars duger det bra att hon bara är här, kanske hjälper till och kletar med lite färg på väggarna, och bara pratar med mig. har en hel del och ta igen kan man säga. :)

jag vill åka och shoppa. åh. sommarrea på h&m <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0