i'm making my way over to my favorite place


jag har haft måbra-lördagsöndag. emelies stuga ligger långt åt helvete i skogen, jättemysigt utan el och rinnande vatten.;P vi hann grilla och äta innan vi insåg att vi icke hade några marsmallows. så det var bara att ta bil och hund och emelies moder och åka till staden igen. väl tillbaka blev det fisketur på sjön med emelies pappa. med solnedgång och allt var det riktigt mysigt på sjön, dock utan napp. jag fiskade iaf upp en stiltig mussla, som fick komma tillbaks till sjön igen. sen spelade vi monopol, jag visade upp mina affärskunskaper och slutade på en hedrande sistaplats. vid tolv gick jag och emelie ut till våran egna lilla mysstuga, med maassor av tända ljus så blev det inte ens läskigt.  vi pratade oavbrutet i cirkus 4 timmar, sen somnade vi och vaknade upp till spöregn och åska. det var också mysigt. :> nån timme senare var vi hemma igen. nu ska jag kila till amanda. :)

daldansen om 4 dagar ju ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0